Jak to działa

Głównym celem strony jest ułatwienie sprzedaży używanych podręczników szkolnych (internetowy kiermasz książek). Wszystko działa na zasadzie popularnych portali aukcyjnych. Masz możliwość wystawiania darmowych ogłoszeń na nieograniczony czas. Zainteresowana osoba może wysłać do Ciebie wiadomość za pośrednictwem strony, skontaktować się telefonicznie lub na Messengerze (jeśli skonfigurujesz tę opcję).

01

Założenie konta

Na początku musisz założyć darmowe konto, do którego wymagane są następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, rejon zamieszkania (np. Łódź-Śródmieście, Andrespol).

02

Dodanie ogłoszenia

Zrób ładne i wyraźne zdjęcia, uzupełnij prosty formularz składający się z tytułu, opisu, wyboru przedmiotu i ceny. Pamiętaj aby prawidłowo określić stan książki i wypisać jej ewentualne zniszczenia. Twoje ogłoszenie trafi do weryfikacji i zostanie zaakceptowane bądź odrzucone przez obsługę serwisu. Dodanie ogłoszenia jest całkowicie darmowe!

03

Sprzedaż

Oczekuj aż zainteresowany kupnem skontaktuje się z Tobą za pośrednictwem wybranych metod kontaktu (numer telefonu, Facebook). Pamiętaj, aby po zakończeniu sprzedaży oznaczyć ogłoszenie jako zakończone!

Obecnie kiermasz przeznaczony jest dla szkół średnich. Wkrótce postaramy się uruchomić wersję dla szkół podstawowych!

III edycja projektu - działamy od 2019 roku!

300+

Wystawionych ogłoszeń

100+

Sprzedających

1700+

Unikalnych wejść

Szkoły współpracujące z serwisem

XXXII Liceum Ogólnokształcące w Łodzi